Handelsbetingelser
Betaling
www.zoeyadrianna.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, MobilePay og bankoverførsel (reg: 0111 - konto: 6284885374). Betaling med kort vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes eller til din aftalte tid du har bestilt igennem bookingsystemet.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.
www.zoeyadrianna.dk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Levering
www.zoeyadrianna.dk leverer på alle hverdage. Ordren sendes med PostNord, DAO eller GLS og leveres som regel inden 1-3 hverdage. Der tages forbehold for uforudsete hændelser hos www.zoeyadrianna.dk og fragtfirmaet, samt weekend, helligdage og ferier.
Vi leverer som udgangspunkt kun til EU lande. For levering til udlandet bedes du skrive til kontakt@zoeyadrianna.dk
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet/ydelsen. Reklamationen gælder ikke speciallavede ydelser/varer/produkter, samt clairvoyance, englekort-læsning, spirituel livsvejledning, gavekort, krystalsmykker m.m.
Der tages forbehold for trykfejl og udsolgte varer.
Kunden dækker selv returneringsomkostninger af fysiske produkter. Ved tilbagelevering skal dine varer være forsvarligt indpakket og køber er selv ansvarlig for at tilbageleveringen sker forsvarligt og uden skader, fejl og mangler. Varen skal sendes med levering direkte til adressen og ikke til posthus eller pakkeshop. Den oprindelig fragt ved køb bliver ikke refunderet.
Zoey Adrianna
Teglholmens Østkaj 45, 3. mf
2450 København SV
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav, til pakkeshop eller posthus. Disse vil automatisk blive returneret til afsender på afsenders regning.
Refusion - Serviceydelser, samt webshop.
Hvis der er aftalt refusion, så bedes modtager fremsende bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb. Er der betalt med dankort, betales pengene tilbage på det benyttede kort. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, det vil sige enten via MobilePay, VISA/dankort og andre kort, ViaBill eller tilgodebevis, samt gavekort.
Gavekort og tilgodebevis, kan ikke udbetales til bankkonto eller ombyttes til kontanter, men vil altid blive tilbagebetalt, på samme måde som der blev betalt for det oprindelig køb.
Afbestilling af tid
Har du booket tid til en ydelse såsom: spirituel livsvejledning, soul snak, clairvoyance, healing, englekortlæsning eller lignende speciallavet ydelse, skal afbestilling ske senest 24 timer inden aftalt tid. Afbestilling af din bookede tid senere end 24 timer inden, betales det fulde beløb.
Ved udeblivelse, betales det fulde beløb.
Retur- og ombytningspolitik
Du har 14 dages retur- og ombytningsret på fysiske varer købt via vores webshop, med undtagelse af onlineprodukter (f.eks. lydfiler, onlinekurser og andre digitale produkter), specialfremstillede krystalsmykker, andre specialfremstillede varer samt gavekort. Bemærk, at gavekort ikke kan ombyttes til kontanter eller andre varer.
Hvis du ønsker at fortryde dit køb inden for 14 dage, refunderes det fulde beløb, forudsat at varen returneres inden for yderligere 14 dage fra datoen, hvor du har meddelt os, at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten.
Ved fortrydelse af køb mellem dag 15 og dag 30 efter købet, udstedes et tilgodebevis, der kan anvendes i webshoppen (dog ikke til køb af serviceydelser).
Omkostninger ved returnering
Eventuelle omkostninger i forbindelse med returnering afholdes af dig som kunde. Fragtomkostninger for den oprindelige levering refunderes ikke. Du har mulighed for at købe en returlabel hos os til 50 kr. Hvis du ønsker en ordre gensendt eller ombyttet, skal du selv afholde fragtomkostningerne.
Returvilkår
Returnering skal ske med PostNord eller DAO med levering til privat- eller erhvervsadresse. Pakker sendt til pakkeshop eller pr. efterkrav accepteres ikke og vil blive returneret til afsender på din regning.
Fortrydelse skal meddeles skriftligt til os senest 14 dage efter købet. Fra den dag, du har meddelt os, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal varen returneres inden for yderligere 14 dage. Bemærk, at fortrydelsesfristen løber fra den dato, hvor du placerer ordren. At nægte modtagelse af en forsendelse eller undlade at afhente en pakke betragtes ikke som udøvelse af fortrydelsesretten. Fortrydelse skal meddeles skriftligt til vores e-mailadresse.
Kontakt ved returnering
Ønsker du at gøre brug af fortrydelsesretten, skal du sende en e-mail til:
kontakt@zoeyadrianna.dk
I e-mailen bedes du tydeligt angive, at du ønsker at benytte dig af fortrydelsesretten, og husk at returnere varen inden for 14 dage for at få beløbet refunderet. Ved modtagelse af returvarer efter denne frist udstedes et tilgodebevis i stedet.
Vigtige bemærkninger
- Det er ikke muligt at returnere varer personligt eller ved at efterlade dem i postkasse eller lignende.
- Al retur skal foregå via fragtfirma, såsom DAO eller PostNord.
Adresse for returnering
Reklamationer og returneringer skal sendes med hjemme- eller erhvervslevering til:
Zoey Adrianna
Teglholmens Østkaj 45, 3. mf
2450 København SV
Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os via e-mail.
Nægte forsendelse eller manglende afhentning i pakkeshop
At nægte modtagelse af en forsendelse eller undlade at afhente en pakke/ordre i pakkeshop betragtes ikke som en gyldig udøvelse af returretten. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis køber ikke tydeligt meddeler, at denne ønsker at gøre brug af sin returret. Dette gælder også i tilfælde, hvor pakken nægtes modtaget eller ikke afhentes. Refundering af ordren er i sådanne tilfælde ikke muligt.
Hvis køber ønsker ordren gensendt, sker dette på købers egen regning til gældende fragtpriser, plus et returgebyr på 49 kr. Bemærk, at fragtomkostninger fra den oprindelige levering og omkostninger til gensendelse ikke refunderes.
Ved nægtelse af forsendelse eller manglende afhentning i pakkeshop, pakkeboks eller lignende, uanset årsag, pålægges et administrationsgebyr på 49 kr. Dette gebyr dækker de omkostninger, som ZoeyAdrianna.dk pådrages, når pakken returneres fra fragtfirmaet. Gebyret på 49 kr. fratrækkes eventuelle refunderinger, udstedelse af tilgodebevis/gavekort eller inden gensendelse af pakken til køber.
For gensendelse eller yderligere spørgsmål kan du kontakte os på kontakt@zoeyadrianna.dk.
Emballage og varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur i form af tilgodebevis, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Emballagen må ikke være brudt eller beskadiget.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Ved retur, sendes varen tilbage i original emballage. Varen eller emballagen må ikke være beskadiget, og eventuelle mærker, mærkater, emballage, smykkeæsker eller lignende, skal være intakte.
Køber er alene ansvarlig for, at varen eller varerne returneres forsvarligt og er i samme stand, som ved købet. Det er derfor køber der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten i forbindelse med retur, da ansvaret for varen er købers efter levering. Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har selv ansvaret for varen, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.
Returnering af varer sker på eget ansvar. Såfremt varens værdi overstiger 5.000 DKK anbefales det, at du returnerer varen som værdipakke, hvormed du som kunde er forsikret, såfremt pakken skulle gå tabt i posten.
Bemærk:
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@zoeyadrianna.dk
Cookies