FAQ
Ofte stillede spørgsmål
Hvad er clairvoyance?
Clairvoyance betyder klarsyn – altså at kunne se klart. Vi clairvoyante bruger dog ikke kun klarsynet når vi laver clairvoyance. Det er som regel en blanding af klarsyn, klarfølelse og klarhørelse. Clairvoyance er et redskab der kan give dig overblik over udfordringer og mulighederne i dit liv.
Når jeg laver clairvoyance, bliver jeg vist billeder, ord og får ofte også fysiske fornemmelser, som fx. smerte i kroppen.
Det er hjælp fra den spirituelle verden, der kan give dig et skub i den rette retning, hvis du føler at du er gået lidt i stå og har brug for lidt hjælp til at komme videre. Det kan også give nye idéer, inputs og redskaber til at få det bedste ud af din nuværende situation og livet helt generelt.
Jeg arbejder med at kigge på hele dig som menneske og den eller de udfordringer du måtte have. Jeg giver kærlige, konkrete og konstruktive beskeder og redskaber, og giver dig information om hvor dine styrke og også dine udfordringer er. Jeg arbejder med at se hele dig og din situation som en helhed, så jeg arbejder med hele mennesket og jeg kan give dig redskaber til hvordan du selv kan løse de udfordringer du står overfor, samt give dig et skub i den rette retning.
Er du uddannet clairvoyant?
Ja! Jeg er eksamineret clairvoyant vejleder, med et 12-tal. Jeg er uddannet på Clairvoyancevejlederskolen v. Tove Lucka Kofoed.
Uddannelsens varighed er 1,5 år og jeg har gennemgået 390 uddannelsestimer. Uddannelsen indeholder undervisning og træning i forskellige discipliner indenfor clairvoyance, den åndelige verden, etik og personlig udvikling.
Udover det, har er jeg certificeret i NLP, DISC og så er jeg certificeret englekortlæser v. Doreen Virtue og jeg har trænet og uddannet mig i forskellige spirituelle discipliner herunder; meditation, mindfulness, formidling, etik og kommunikation hos bl.a. Tove Lucka Kofoed, Steen Kofoed, Henning Daverne m.f.
Etiske regler jeg overholder
Jeg overholder clairvoyant-foreningens 10 regler for en dygtig og kompetent clairvoyant:
- Stiller kun ind på personer der selv har bedt om det
- Giver kun råd der er konstruktive og stiller klienten bedre
- Viser respekt og indlevelsesevne over for sin klient
- Har tavshedspligt
- Har stor ansvarlighed, god etisk forståelse og høj moral
- Har en god skelneevne
- Udøver kun clairvoyance i forsvarlig fysisk og psykisk tilstand
- Adskiller clairvoyant rådgivning fra anden almen rådgivning
- Tilbyder clairvoyancen optaget på elektronisk medie eller i skriftlig form
- Opfylder samtlige nærværende regler under alt clairvoyant arbejde
OBS: Jeg fraråder at gøre brug af clairvoyante der ikke overholde de etiske retningslinjer og som især vælger at stille ind på personer der ikke har bedt om det.
Dette har vi som clairvoyante ikke ret til og det strider imod god etik. Så vær varsom hvis du falder over en clairvoyant der tilbyder dette og ikke har god etik.
Hvordan foregår en skriftlig clairvoyance?
En skriftlig clairvoyance er en god måde at få svar på de personlige spørgsmål du måtte have brug for svar på.
I den skriftlige clairvoyance, kan du vælge at stille du mig nogle konkrete spørgsmål eller du kan blot bestille en læsning, hvor jeg stiller ind på dig og giver dig de beskeder og budskaber der måtte være til dig fra universet. Der kan bestilles tid på mail: kontakt@zoeyadrianna.dk eller via online-booking.
Hvis du har nogle spørgsmål du gerne vil have svar på, så husk, at jo mere konkret du er i dit spørgsmål, jo mere konkret et svar får du tilbage.
Ved booking skal jeg vide dit fornavn, samt have dine personlige spørgsmål og et vellignende, nyere billede tilsendt.
Hvordan foregår en englekortlæsning?
En skriftlig englekortlæsning er en god måde at få svar på de personlige spørgsmål du måtte have brug for svar på.
I en skriftlig englekortlæsning, kan du vælge at stille du mig nogle konkrete spørgsmål eller du kan blot bestille en læsning, hvor jeg stiller ind på dig og giver dig de beskeder og budskaber der måtte være til dig fra universet. Der kan bestilles tid via mail til kontakt@zoeyadrianna.dk eller via online-booking.
Hvis du har nogle spørgsmål du gerne vil have svar på, så husk, at jo mere konkret du er i dit spørgsmål, jo mere konkret et svar får du tilbage.
Ved booking skal jeg vide dit fornavn, samt have dine personlige spørgsmål og et vellignende, nyere billede tilsendt.
Hvordan foregår en telefonisk clairvoyance?
Det kommer an på om der er bestilt 15, 20 eller 55 min.
I en 55 min. telefonisk clairvoyance starter jeg med at stille ind på dig clairvoyant og mærke din energi, jeg fortæller hvad der sker i dig lige nu – dine styrker og dine udfordringer m.m., samt hvad du har brug for at vide, inklusiv redskaber til at komme videre i livet på bedst mulig vis. Både din fortid, nutid og fremtid vil blive berørt og kan være med til at gøre dig opmærksom på uhensigtsmæssige mønstre og adfærd, så du kan ændre dem der ikke længere gør noget godt for dig. Du vil modtage forskellige former for redskaber, råd og vejledning, der er med til at støtte dig fremadrettet i din personlige udvikling.
Efterfølgende er der sat tid af til dine spørgsmål. Har du ingen spørgsmål, fortsætter clairvoyancen og jeg snakker indtil tiden er gået.
Har du booket tid til en kortere clairvoyance enten 15 eller 30 minutter, vil jeg startede med at bede dig om at stille dit/dine spørgsmål, så du når at få svar på dem, da tiden ofte går stærkere end man regner med.
Hvad spørger folk som regel om i en clairvoyance?
Oftest spørger folk om kærlighed, arbejde, økonomi, personlig udvikling eller problemer/udfordringer de står overfor nu. Intet er for stort eller småt, så længe dine spørgsmål forbliver personlige og du ikke spørger ind til, hvad et andet menneske tænker, føler eller gør - for det må jeg ikke stille ind på.
Og husk, at jo mere konkret du er i dit spørgsmål, jo mere konkret et svar får du tilbage.
Generelt er clairvoyance et super godt redskab til at få nogle skub i rette retning og svar på de ting man tumler med.
Kan du se ind i fremtiden?
Når clairvoyante laver clairvoyance, kan de se en mulig fremtid. Vi mennesker har vores egen frie vilje og din fremtid former sig efter de tanker og handlinger du vælger. Så ændrer du dine tanker og handlinger, så vil din fremtid også ændre sig derefter og derfor se anderledes ud.
Jeg kan derfor se hvilke muligheder der foreligger i din fremtid, alt afhængig af hvilken vej du vælger at gå ned af.
Må jeg stille spørgsmål om andre personer, fx min kæreste, familie, kollegaer eller børn?
En session hos mig - uanset om den er ansigt til ansigt, skriftlig eller telefonisk - er personlig. Så af estiske årsager, stiller jeg ikke ind på andre end dig. Hvis du har et spørgsmål der vedrører et andet menneske, kigger jeg gerne på tingene fra din side, hvis der er noget du gerne vil vide om en relation og om hvad du kan gøre for at forbedre situationen m.m. Men jeg stiller ikke ind på mennesker der ikke har bedt om det.
Har du et barn under 14 år, der har brug for råd og vejledning, så stiller jeg gerne ind på barnet og hjælper, såfremt de spørgsmål der bliver stillet, er for at hjælpe og støtte barnet i de udfordringer han eller hun måtte have.
OBS: Jeg fraråder at gøre brug af clairvoyante der ikke overholde de etiske retningslinjer og som især vælger at stille ind på personer der ikke har bedt om det. Dette har vi som clairvoyante ikke ret til og det strider imod god etik. Så vær varsom hvis du falder over en clairvoyant der tilbyder dette og ikke har god etik.
Har du tavshedspligt?
Ja, jeg har tavshedspligt. Så du kan være 100 % tryg, da det vi taler om, bliver mellem os.
Clairvoyantforeningen
Selvom jeg opfylder alle kravene for at kunne blive medlem af Clairvoyant foreningen og har den rette uddannelse med mere end 390 timers undervisning, har jeg valgt ikke at være medlem.
Dette valg har jeg truffet på baggrund af, at alle i princippet (mig selv inklusiv) kan starte en forening, kræve 750 kr i medlemsgebyr og mene, at det eneste rigtige er, at være medlem hos denne forening. Hvilket strider lidt i mod hvad jeg synes er rimeligt.
Desværre har jeg selv - og også nogle af mine klienter - erfaret, at der findes rigtig gode og etiske clairvoyante der ikke er en del af Clairvoyant foreningen. Ligesom der desværre også findes clairvoyante der ikke overholde det etiske regelsæt, til trods for at de er medlem af foreningen. Og derfor finder jeg personligt ikke, at det er retvisende om en clairvoyant er god og etisk ansvarlig, selvom de er medlem af denne forening.
Jeg vil i stedet råde alle til, at bruge deres mavefornemmelse når de vælger en clairvoyant og ikke mindst sætte sig grundigt ind i hvad dine behov og ønsker er, og om den clairvoyante kan matche dette. Alle clairvoyante arbejder forskelligt, kan ikke det samme og har hver deres spidskompetencer.
Selvom jeg ikke er medlem af Clairvoyant foreningen, overholder jeg følgende etiske regler:
- stiller kun ind på personer der selv har bedt om det
- giver kun råd der er konstruktive og stiller klienten bedre
- viser respekt og indlevelsesevne for sin klient
- har tavshedspligt
- har stor ansvarlighed, god etisk forståelse og høj moral
- har god skelneevne
- udøver kun clairvoyance i forsvarlig fysisk og psykisk tilstand
- adskiller clairvoyant rådgivning fra anden rådgivning
- tilbyder clairvoyancen optaget på elektronisk medie eller i skriftlig form
- opfylder samtlige nærværende regler under alt clairvoyant arbejde
Er du uddannet healer?
Ja jeg er uddannet Reiki I og Reiki 2 healer hos Myanne Luxn og Christin Bjergbakke.
Jeg arbejder med det originale Reiki system Usui Shiki Ryoho.
Udover det, er jeg certificeret i Diamond Light Healing.
Hvordan foregår en healing?
Er det din første gang til healing hos mig, starter vi med en kort snak om hvorfor du er her. Det kan være fysiske eller psykiske årsager, eller det kan være du bare nyder roen og har lyst til at modtage healings gaver, såsom mere ro, balance og energi.
Derefter fortsætter sessionen på briksen. Under behandlingen placerer jeg nænsomt mine hænder forskellige steder på kroppen.
Den første gang er prisen 750 kr, og de efterfølgende gange 650 kr.
Der er også mulighed for fjernhealing, hvis omstændighederne gør, at du ikke kan møde op til en fysisk healing.
Er du i tvivl om noget?
Er du i tvivl om hvilken ydelse der er bedst for dig at booke, har du et generelt spørgsmål til mig og mine ydelser, eller vil du have en kort snak for at mærke om jeg er den rigtige til at hjælpe dig, så tilbyder jeg 10 minutters gratis og uforpligtende telefonisk samtale.
Tiden booker du her www.zoeyadrianna.dk/book-tid
Vælg dato og tidspunkt som passer dig bedst, notér dit nummer og jeg ringer dig op til aftalt tid.
I denne 10 minutters intro-samtale, kan du kort fortælle om dine tanker, udfordringer, ønsker eller lignende, som du har brug for hjælp til. Eller vi kan blot tage en kort snak og mærke om energien og kemien er der, så du i ro og mag kan booke din tid efterfølgende.
Du er også velkommen til at sende mig en mail på kontakt@zoeyadrianna.dk
Hvordan booker jeg tid?
Det kan du gøre lige her: Book tid
Eller du kan sende en mail på kontakt@zoeyadrianna.dk og jeg booker tiden for dig. Der kan derefter betales med MobilePay til 888122 - og du modtager en kvittering som bevis på din indbetaling.
Åbningstider
Mandag: 10-16
Tirsdag: 10-16
Onsdag: 10-16
Torsdag: 10-16
Fredag: 10-16
Lørdag: lukket
Søndag: lukket
Finder du ikke en tid der passer dig, er du velkommen at kontakte mig så vi sammen kan finde en tid der kan passe.
Har du ikke mulighed for at komme til en fysisk session, tilbyder jeg telefoniske og skriftlige sessioner.
Kontaktoplysninger:
Telefon: +45 26112686
Email: kontakt@zoeyadrianna.dk
Hvis jeg ikke kan besvare dit opkald når du ringer, så læg venligst navn og nummer og jeg vil vende tilbage hurtigst muligt. Ofte er jeg optaget af klienter og telefonen vil derfor gå direkte til telefonsvarer.
Hvordan betaler jeg for en session?
Du kan enten betale via MobilePay, bankoverførsel eller når du bestiller tid online via bookingsystemet, med dankort.
Mobilepay nummer: 888122
Bankoverførsel: 0111 - 6284885374
Koster det noget hvis jeg har booket en tid og vil aflyse?
Ved afbestilling eller udeblivelse af tider senere end 24 timer før, betales det fulde beløb.
Priser på ydelser
Alle priser er inklusiv moms.
Forretningsbetingelser
FORRETNINGSBETINGELSER
PRODUKT
ANVENDELSESOMRÅDE
Forretningsbetingelserne (herefter “Betingelserne”) gælder for køb af produkter (herefter “Produkt”) på hjemmesiden www.zoeyadrianna.dk (herefter “Sitet”). Selskabet, CVR 34106185 (“Leverandøren”) står bag Produktet og Sitet. Kunden er den privatperson (herefter “Kunden”), som vælger at købe et eller flere af Leverandørens Produkter i henhold til Betingelserne.
BETINGELSER FOR KØB
2.1. Priser og indhold for Leverandørens Produkter findes på Sitet. Password til Sitet er personligt og må ikke deles med eller overdrages til tredjepart.
2.2. Alle Produkter bestilles og betales online med kreditkort på Sitet eller via Mobilepay. Ved køb af et Produkt på Sitet giver Kunden sit samtykke til, at Leverandøren automatisk trækker betaling for et Produkt fra det af Kunden indtastede kreditkort. Leverandøren samarbejder med en betalingsudbyderen. Alle priser er inklusiv dansk moms og opgivet i DKK.
2.3. Leverandøren har ret til at ændre Betingelserne, herunder priser og øvrige vilkår med et varsel på 30 dage til udgangen af en måned.
2.4. Kunden opgiver først sine kreditkortoplysninger ved køb af Produkter på sitet.
TJENESTEYDELSENS VIGTIGSTE EGENSKABER
3.1. I overensstemmelse med forbrugeraftalelovens § 8, stk. 1, nr. 1 er de vigtigste egenskaber ved Leverandørens Produkter som beskrevet i Betingelsernes pkt. 3.2.
3.2. Lydfiler, e-bøger, fysiske bøger og spirituel ydelser, er at skabe tilfredshed for kunden.
NYHEDER & TILBUD
Kunden giver sit samtykke på Sitet til, at Leverandøren via email må sende nyheder og tilbud vedrørende nye Produkter, funktionaliteter og ydelser på Sitet. Leverandøren videregiver eller sælger ikke Kundens oplysninger til tredjepart. Kunden kan til hver en tid afmelde nyhedsbreve på sin profil på Sitet eller ved at sende en e-mail til Leverandøren.
LEVERING
5.2. Når Kunden har bestilt et produkt på Sitet sendes Produktet til den af Kunden oplyste adresse inden 5-10 hverdage.
5.2. Efter køb af et Produkt modtager Kunden automatisk en ordrebekræftelse på den af Kundens oplyste emailadresse ved købet.
FORTRYDELSESRET
Som forbruger har du fortrydelsesret i overensstemmelse med forbrugeraftalelovens regler. Dog giver du dit samtykke til, at Leverandøren kan skræddersy Leverandørens produkter til dine behov. Det betyder, at din fortrydelsesret bortfalder så snart tilpasningen af et købt Produkt påbegynder i overensstemmelse med forbrugeraftalelovens. Det gives ikke penge retur for gavekort.
18, stk. 2, nr.
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Der er ikke returret på serviceydelserne, hvorfor der ikke gives nogen returret.
Perioden på den 14 dage regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Returordrer skal sendes med PostNord eller GLS. Pakker fra DAO og pakker til pakkeshop eller pr. efterkrav vil ikke blive leveret eller afhentet.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@zoeyadrianna.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret
3.ANSVARSFRASKRIVELSE
8.1. Kunder benytter Leverandørens Produkter og Sitet på eget ansvar.
Leverandøren kan derfor ikke gøres ansvarlig for tab, der direkte eller indirekte menes at være forårsaget af Kundens brug af Leverandørens Produkter eller Sitet.
8.2. Specifikt er leverandøren ikke ansvarlig for direkte eller indirekte tab som følge af driftsforstyrrelser eller anden form for tab, der knytter sig til brug af Leverandørens Produkter eller Sitet.
8.3. Under alle omstændigheder kan Kundens erstatningskrav mod Leverandøren ikke overstige det samlede beløb, som Kunden har betalt for et Produkter.
BEHANDLING AF KUNDEDATA
9.1. Leverandøren behandler alle persondata i overensstemmelse med den danske lovgivning om persondatabeskyttelse, som er baseret på EUregler.
9.2. Udover de oplysninger, som Kunden indtaster i forbindelse med oprettelse af en profil, anvender Leverandøren cookies og registrerer informationer i Sitets logstatistik som f.eks. IP adresse samt hvilke sider på Sitet, Kunden besøger.
9.3. Indsamling af data gøres med henblik på at udvikle Leverandørens Tilbud til Kunder og Sitet, herunder for at optimere brugeroplevelsen for Kunderne. En cookie er en tekstfil, der sendes til brugerens browser fra en webserver og lagres på computerens harddisk. Kunden kan til hver en tid vælge at slette eller slå cookies fra.
9.4. Alle data opbevares og behandles på servere hos enten Leverandøren selv eller hos en af Leverandøren valgt hosting udbyder, der arbejder inden for rammerne af Betingelserne. Personoplysninger eller øvrige kundeoplysninger vil ikke blive overflyttet til andre parter end Leverandøren selv eller den valgte hostingpartner.
9.5. Personoplysninger som brugerens email, IPadresse m.v. behandles fortroligt, og særligt følsomme data som f.eks. password og betalingsoplysninger, opbevares i sikker form. Data er kun tilgængelige for få personer ansat i Leverandørens regi. Vær dog opmærksom på, at der altid er en risiko forbundet med at videregive personlige informationer digitalt, hvorfor al upload af informationer til Sitet sker på eget ansvar.
9.6. Kunden kan til enhver tid kontakte Leverandøren og få indsigt i Kundens egne persondata, som er Leverandøren opbevarer, samt bede om at få dem slettet eller rettet.
BRUGERGENERET INDHOLD
10.1. Kunden giver Leverandøren fuld og uigenkaldelig ret til at benytte og omforme Kundens indhold, herunder billeder og tekst internt på Sitet samt eksternt i Leverandørens markedsføring. Leverandøren har ret til at at sælge sin virksomhed inklusiv indhold publiceret af Kunden, mens Leverandøren ikke har ret til at videreoverdrage, herunder sælge eller licensiere, Kundens indhold separat.
10.2. Det er ikke tilladt at opgive telefonnumre, adresser eller email adresser på andre personer end Kunden selv. Det er ikke tilladt at distribuere nogle former for information, der kan opfattes som pornografisk, diskriminerende, krænkende eller på anden måde ulovligt i forhold til gældende lov. Kunden må kun uploade fotos, som Kunden har rettighederne til.
10.3. Hvis Kunden handler i strid med Betingelserne, har Leverandøren ret til at modificere, ændre eller slette oplysninger eller indhold, som Kunden har delt. Det inkluderer også retten til at slette Kundens profil.
IMMATERIELLE RETTIGHEDER
Ophavsretten og andre immaterielle rettigheder til Sitet og Produktet tilhører Leverandøren.
KONFLIKTER
12.1. Dansk ret gælder for Betingelserne.
12.2. Konflikter mellem Leverandøren og Kunden, skal afgøres ved Retten i København i første instans
Handelsbetingelser
Betaling
www.zoeyadrianna.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, MobilePay og bankoverførsel (reg: 0111 - konto: 6284885374). Betaling med kort vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes eller til din aftalte tid du har bestilt igennem bookingsystemet.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.
www.zoeyadrianna.dk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Levering
www.zoeyadrianna.dk leverer på alle hverdage. Ordren sendes med PostNord, DAO eller GLS og leveres som regel inden 1-3 hverdage. Der tages forbehold for uforudsete hændelser hos www.zoeyadrianna.dk og fragtfirmaet, samt weekend, helligdage og ferier.
Vi leverer som udgangspunkt kun til EU lande. For levering til udlandet bedes du skrive til kontakt@zoeyadrianna.dk
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet/ydelsen. Reklamationen gælder ikke speciallavede ydelser/varer/produkter, samt clairvoyance, englekort-læsning, spirituel livsvejledning, gavekort, krystalsmykker m.m.
Der tages forbehold for trykfejl og udsolgte varer.
Kunden dækker selv returneringsomkostninger af fysiske produkter. Ved tilbagelevering skal dine varer være forsvarligt indpakket og køber er selv ansvarlig for at tilbageleveringen sker forsvarligt og uden skader, fejl og mangler. Varen skal sendes med levering direkte til adressen og ikke til posthus eller pakkeshop. Den oprindelig fragt ved køb bliver ikke refunderet.
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:- Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg, herunder speciallavet krystalsmykker, clairvoyancer, livsvejledning, englekortlæsninger, personlige kurser og workshops.- Gavekort. - Lydfiler og andet elektronisk materiale .Ved returnering rettes henvendelse til kontakt@zoeyadrianna.dk og reklamationer sendes med hjemme- eller erhvervslevering til adressen:
Zoey Adrianna
Teglholmens Østkaj 45, 3. mf
2450 København SV
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav, til pakkeshop eller posthus. Disse vil automatisk blive returneret til afsender på afsenders regning.
Julegaver
Ordrer købt i perioden fra den 15. november til og med den 24. december kan ombyttes frem til den 1. januar. Bemærk, at de gældende returvilkår for returnering og varens stand fortsat er gældende.
Refusion - Serviceydelser, samt webshop.
Hvis der er aftalt refusion, så bedes modtager fremsende bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb. Er der betalt med dankort, betales pengene tilbage på det benyttede kort. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, det vil sige enten via MobilePay, VISA/dankort og andre kort, ViaBill eller tilgodebevis, samt gavekort.
Gavekort og tilgodebevis, kan ikke udbetales til bankkonto eller ombyttes til kontanter, men vil altid blive tilbagebetalt, på samme måde som der blev betalt for det oprindelig køb.
Afbestilling af tid
Har du booket tid til en ydelse såsom: spirituel livsvejledning, soul snak, clairvoyance, healing, englekortlæsning eller lignende speciallavet ydelse, skal afbestilling ske senest 24 timer inden aftalt tid. Afbestilling af din bookede tid senere end 24 timer inden, betales det fulde beløb.
Ved udeblivelse, betales det fulde beløb.
Retur- og ombytningspolitik
Du har 14 dages retur- og ombytningsret på fysiske varer købt via vores webshop, med undtagelse af onlineprodukter (f.eks. lydfiler, onlinekurser og andre digitale produkter), specialfremstillede krystalsmykker, andre specialfremstillede varer, signerede bøger og lignende, samt gavekort. Bemærk, at gavekort ikke kan ombyttes til kontanter eller andre varer.
Hvis du ønsker at fortryde dit køb inden for 14 dage, refunderes det fulde beløb, forudsat at varen returneres inden for yderligere 14 dage fra datoen, hvor du har meddelt os, at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten.
Ved fortrydelse af køb mellem dag 15 og dag 30 efter købet, udstedes et tilgodebevis, der kan anvendes i webshoppen (dog ikke til køb af serviceydelser). Herefter, frafalder returretten.
Omkostninger ved returnering
Eventuelle omkostninger i forbindelse med returnering afholdes af dig som kunde. Fragtomkostninger for den oprindelige levering refunderes ikke. Du har mulighed for at købe en returlabel hos os til 50 kr. Hvis du ønsker en ordre gensendt eller ombyttet, skal du selv afholde fragtomkostningerne.
Returvilkår
Returnering skal ske med PostNord eller DAO med levering til privat- eller erhvervsadresse. Pakker sendt til pakkeshop eller pr. efterkrav accepteres ikke og vil blive returneret til afsender på din regning.
Fortrydelse skal meddeles skriftligt til os senest 14 dage efter købet. Fra den dag, du har meddelt os, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal varen returneres inden for yderligere 14 dage. Bemærk, at fortrydelsesfristen løber fra den dato, hvor du placerer ordren. At nægte modtagelse af en forsendelse eller undlade at afhente en pakke betragtes ikke som udøvelse af fortrydelsesretten. Fortrydelse skal meddeles skriftligt til vores e-mailadresse.
Kontakt ved returnering
Ønsker du at gøre brug af fortrydelsesretten, skal du sende en e-mail til:
kontakt@zoeyadrianna.dk
I e-mailen bedes du tydeligt angive, at du ønsker at benytte dig af fortrydelsesretten, og husk at returnere varen inden for 14 dage for at få beløbet refunderet. Ved modtagelse af returvarer efter denne frist udstedes et tilgodebevis i stedet.
Vigtige bemærkninger
- Det er ikke muligt at returnere varer personligt eller ved at efterlade dem i postkasse eller lignende.
- Al retur skal foregå via fragtfirma, såsom DAO eller PostNord.
Adresse for returnering
Reklamationer og returneringer skal sendes med hjemme- eller erhvervslevering til:
Zoey Adrianna
Teglholmens Østkaj 45, 3. mf
2450 København SV
Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os via e-mail.
Nægte forsendelse eller manglende afhentning i pakkeshop
At nægte modtagelse af en forsendelse eller undlade at afhente en pakke/ordre i pakkeshop betragtes ikke som en gyldig udøvelse af returretten. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis køber ikke tydeligt meddeler, at denne ønsker at gøre brug af sin returret. Dette gælder også i tilfælde, hvor pakken nægtes modtaget eller ikke afhentes. Refundering af ordren er i sådanne tilfælde ikke muligt.
Hvis køber ønsker ordren gensendt, sker dette på købers egen regning til gældende fragtpriser, plus et returgebyr på 49 kr. Bemærk, at fragtomkostninger fra den oprindelige levering og omkostninger til gensendelse ikke refunderes.
Ved nægtelse af forsendelse eller manglende afhentning i pakkeshop, pakkeboks eller lignende, uanset årsag, pålægges et administrationsgebyr på 49 kr. Dette gebyr dækker de omkostninger, som ZoeyAdrianna.dk pådrages, når pakken returneres fra fragtfirmaet. Gebyret på 49 kr. fratrækkes eventuelle refunderinger, udstedelse af tilgodebevis/gavekort eller inden gensendelse af pakken til køber.
For gensendelse eller yderligere spørgsmål kan du kontakte os på kontakt@zoeyadrianna.dk.
Emballage og varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur i form af tilgodebevis, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Emballagen må ikke være brudt eller beskadiget.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Ved retur, sendes varen tilbage i original emballage. Varen eller emballagen må ikke være beskadiget, og eventuelle mærker, mærkater, emballage, smykkeæsker eller lignende, skal være intakte.
Køber er alene ansvarlig for, at varen eller varerne returneres forsvarligt og er i samme stand, som ved købet. Det er derfor køber der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten i forbindelse med retur, da ansvaret for varen er købers efter levering. Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har selv ansvaret for varen, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.
Returnering af varer sker på eget ansvar. Såfremt varens værdi overstiger 5.000 DKK anbefales det, at du returnerer varen som værdipakke, hvormed du som kunde er forsikret, såfremt pakken skulle gå tabt i posten.
Bemærk:
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@zoeyadrianna.dk
Cookies
www.zoeyadrianna.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, tablet og telefon.Yderligere information om cookies og privatlivspolitikCookies og privatlivspolitik samt Persondatapolitik kan findes på https://zoeyadrianna.dk/privatlivspolitik/
Retur & ombytning
Der er altid 14 dages returret.
Læs mere om retur- og ombytningsret, under handelsbetingelser.
Skal du returnere en vare, skal der gives besked via kontakt@zoeyadrianna.dk. Når returneringen er godkendt, er det muligt at benytte sig af returportalen, hvor du selv kan bestille et fragtlabel: Retur
Webshop levering & fragt
Når du handler på webshoppen, sender vi som regel din ordre dagen efter på førstkommende hverdag.
Leveringstid er cirka 1-4 hverdage, alt afhængig af leveringsform og transportør, samt betinget af weekend, helligdage og ferie.
Fragten starter på 35,- og der er gratis fragt, ved køb over 399,-
Er det muligt at afhente en ordre?
Det er ikke muligt at afhente en webhop ordre fysisk hos os. Butikken er udelukkende en webshop.
Andre spørgsmål?
Kontakt mig endelig på kontakt@zoeyadrianna.dk